Free background from VintageMadeForYou

mandag den 14. februar 2011

Mandag den 14 Februar 2011
idag er det jo valentinsdagog min mand og jeg
var enig om at vi ikke skulle gi hinanden noget,
men at vi skulle havde en dejlig middag og hygget os.
smiler men jeg kunne ikke lade være med at lave lidt til ham.
så jeg fik denne ide efter jeg havde kigge lidt rundt på scrapsister.
jeg har lavet den dejlig gave æske og så har jeg kommet
merci chokolade og sweet moments fra anthon berg i den.
Så har jeg lavedenne kuponhæfte til ham også.
jeg har skrevet en helt roman i den med valentins og følser.
jeg har også lagt 6 billet i med 6 forskellig ting.






Links hvor jeg har fundet ider til det:
gaveæsken:
http://www.file-upload.net/download-2096342/Geschenkebox.pdf.html

Kuponhæte:
http://www.scrapsisters.dk/magasinet/?p=524

3 kommentarer:

  1. så fandt du ud af skabelonen alligevel. Det er blevet en rigtig flot æske

    SvarSlet
  2. Hej Heidi
    Hvor er det altså bare rigtig godt gået.
    Du har godt nok fået lavet rigtigt meget siden vi sidst har talt sammen.
    Prøvede at five dig på msn men kan ikke.
    Kram Pia

    SvarSlet
  3. Hvor er det en flot æske, og sikke en god idé! Der var vist én som blev glad? ;)

    SvarSlet